reklama

Hlásim, že som bola proti.

Konečne... Povedala som si v sobotu okolo polnoci, unavená, znechutená.  Vášne sa skľudnia, ľudkovia sa začnú zasa baviť o futbale a o tom, čo upiekli, ako ich naštval manžel a deti ... už toho bolo dosť. „Odborné“ články a názory rôzneho druhu, z každého kúta na nás pozeralo nejaké utešené dieťatko alebo homosexuál v kožených nohaviciach s vystrihnutým zadkom. Každý, kto niečo niekde ešte nenapísal o referende, prihláste sa u súdruha ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (56)

Doteraz som tu nič nenapísala. Píšem si občas svoje rádobyvtipné kravinky a politiku a celospoločenské kauzy zámerne obchádzam. Priznávam, občas som sa nechala vtiahnuť do nejakej diskusie na Facebooku, keď už mierumilovní ockovia početných tradičných rodín zrovnávali homosexuálov s rómami a moslimami a inými citujem „parazitmi“, alebo staršie dámy, na jednej strane každú chvíľu postujúce krásneho dlhovlasého sexy chlapíka s oduševnelým výrazom a svätými textami, a na druhej išli niekoho niekde izolovať, najlepšie na Luník.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo to aj preto, že na rozdiel od týchto bojovníkov za morálku som už živého gaya z mäsa a kostí videla, mám v rodine v zahraničí homosexuálov, ktorých registrácia moje ani žiadne tradičné manželstvá v našej širokej rodine neohrozila, žiadne deti nekradnú, ani naše a ani cudzie, v malej obci, kde žijú, svoj „životný štýl“ (Vaše slová pán Chromík) verejne nešíria a nepropagujú a zodpovedne prehlasujem, že tento „životný štýl“ si ani dobrovoľne nezvolili. Mám ich rada a vážim si ich. Ostatné argumenty už písali iní.

Takže keď som včera zasadla k telke a počúvala tohto nepochopiteľného pána s prečudesným úsmevom, ako interpretuje výsledky referenda ako zdrcujúce, jasné a úžasné 95% víťazstvo, pretože "sa predsa nevie, aký postoj majú tí, čo neprišli“, a stáva sa to jeho verejnou rétorikou namiesto uznania porážky, pociťujem potrebu za seba vyhlásiť, že ja som na referendum neprišla na znak toho, že som bola jasne proti.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem za pozornosť.

PS : Diskusia pod článkom nie je potrebná :)

Svetlana Semančáková

Svetlana Semančáková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Myslím, že Bůh při stvoření člověka poněkud přecenil své schopnosti.“ Oscar Wilde Zoznam autorových rubrík:  Niečo vo mneFotovýletySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu