reklama

Nestíham, ale snažím sa :)

Čo sa starnutia týka, vlani som si na päťdesiatku povedala rezolútne NIE ! Moju hlavu do poslednej možnej chvíle nebude zdobiť trvalá ondulácia s výzorom karfiolu,  neznížim sa ku silonovým kostýmčekom a ortopedickým sandálom. Pôjdem s dobou !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Začala som horúčkovito uvažovať. S hľadaním na internete nemám problém a celkom ma to baví. Toto bude moja cesta !

Začala som fejsbukom. Svoje občianske meno musím dajako ozvláštniť. Vzala som si papier a ceruzku a napísala pod seba zopár nápadov. Musí tam byť "q" a musím mať aj prezývku. Bingo ! Svetlanqa Mačiatko Semančáková ! To sa mi páči. Moje 2 spolužiačky z gymnázia (rok absolvovania 1982), ktorým profil urobili vnučky (pffff), mi hneď telefonovali (ešte nevedia, ako sa četuje - pfff), či už tak zle vidím na blízko, alebo mi tŕpnu prsty (pfff). Ani sa mi nechcelo im to vysvetľovať, sliepkam staromódnym :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 ... len ta „zrelá“ občianská fotka vedľa kúl mena už teraz tiež nie je bohviečo. Trošku som zasurfovala, aby som zistila trendy. Ahááááá selfí. To bude super. Tak ideme na to. Pár minút som nacvičovala koketné oči a našpúlené ústočká. Ako to len s tou otočenou kamerou ... s tým zrkadlom ... je toho na mňa veľa ... ale po niekoľkých pokusoch celkom kúl fotka, čo poviete :) ?

byt
byt (zdroj: semančáková)

... tak som sa Vám zdokonalila, že teraz denne dávam na môj profil najmenej 8 selfí. Je to taký prierez môjho dňa. Aké mám strašné vlasy keď vstanem, potom ako vyzerám smiešne so zubnou kefkou v ústach (priatelia sa isto pučia smiechom :) ), čo som uvarila (to síce nie je selfí, ale potom - ako to jem - to už je selfí), ako pozerám na krajinu (tam sú aj moje selfí nohy) a iné zábavné veci. K tomu dávam rôzne vtipné statusy. Už mám len jeden problém. Udržať mobil a zároveň tlačiť lakte k sebe a zároveň dopredu kvôli peknému poprsiu a povestnej ryhe... ale snažím sa ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nesmiem zaspať na vavrínoch, lebo svet ide, alebo skôr letí, strašne rýchlo dopredu :( ... než som doma medzi obývačkou a chodbou docválala Gagastajl (spadla vázička, rozleteli sa papiere môjho drahého, ktoré mal poskladané podľa dátumov za posledných 6 rokov a búchali na mňa inak mierumilovní susedia), už prišlo hepíííííííííííí. To aspoň nebolo tak priestorovo náročné. Milá, optimistická pesnička. U toho som vždy rada žehlila.

Horšie je to s tverkovaním. (Kto neviete, to je niečo iné ako kérkovanie, to už som tiež absolvovala na dovolenke, mám henou nakreslenú palmu, kotvu a srdce s nápisom Jano - to je môj drahý :) ) Ale späť k tverkovaniu, to už trénujem dlhší čas. Nepáči sa mi síce veľmi tá hudba, ktorá je k tomu vhodná, ale Kazíkove a Weiterove songy nemajú tu razanciu, ale čo hlavne – bolia ma u toho strašne kríže ! Už tančím aj s ľadvinovým pásom, natieram sa po večeroch konskou masťou, ale stále bolia. Snažím sa to prekonať, lebo mojou métou je vytvarovať si zadoček tak, aby som mohla dať na fejsbuk konečne jeho fotku, kým to bude trendy. Zatiaľ ten tvar ani zďaleka nemá ...:( Napriek tomu nosím teraz stále tie legíny. Nosí ich každý a je to hlavne strašne pohodlné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
rit
rit (zdroj: internet)

A najnovšie som vyhodila z mrazničky mrazené slivky, s ktorými som sa morila dva dni, rybie prsty, polievkovú zeleninu, môj obľúbený špenát a všetko som nahradila vreckami s ľadom. Potrebujem ho strašne veľa kvôli tomu čelendžu. Dajako mi ušla pointa, prečo to ľudia robia, ale aj ja to chcem rozhodne absolvovať. Síce to odnesú zasa moje choré kríže, ale človek musí pre moderný životný štýl niečo obetovať.

Viete, čo ma tak minule napadlo ? Že keď je to pravda, a v našej civilizácii sú infiltrovaní ufóni a toto sledujú, čo si asi tak o nás myslia ... :)

Svetlana Semančáková

Svetlana Semančáková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Myslím, že Bůh při stvoření člověka poněkud přecenil své schopnosti.“ Oscar Wilde Zoznam autorových rubrík:  Niečo vo mneFotovýletySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu