reklama

Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo :)

Dnes v noci som  zakladala novú politickú stranu. Neviem či k tomu došlo následkom tej neskoro večer zjedenej výbornej pikantnej klobásy, zle napraveným vankúšom, alebo už bolo jednoducho načase v tomto čudnom štáte ... každopádne - natrápila som sa poriadne .... A najviac som sa asi pod perinou mykala pri zostavovaní volebného programu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Pretože som nebola úplne „pri zmysloch", myšlienky mi skákali hore dole. Reálne aj úplne nereálne. Nakoniec som si ich spísala ako piatočný nákup.

  • Moja, nezabudni trestať nevratne (pekne von z talára) sudcov za tzv. „procesné chyby". Keď napríklad idú na dovolenku zrovna vtedy, keď končí lehota na zadržanie dajakého dôležitého mafiána, drogového dílera alebo vraha. Alebo aj nedôležitého. Teoreticky - prípad od prípadu - raz môžu - ale opakovane ?

  • Nechaj poslancom imunitu iba na pôde parlamentu. Nech si tam dosýtosti a beztrestne nadávajú, ťahajú za vlasy a fúzy, nech sa pre mňa za mňa imúnni aj udrú :) ! Ale nech sa nám viac netackajú v autách po cestách, bľabotajúc nezmysly, nech nedávajú a neberú tučné všimné, nech už viac nekradnú z nášho, spoločného, alebo európskeho. Len si predstavte, že by všetky takéto peniaze ostali pekne v štátnom rozpočte ...

  • Hneď zatrhni dodatočnú legalizáciu čiernych stavieb za smiešnu pokutu. A možno aj bez pokuty - za všimné úradníkovi. Ozaj dosť som sa narozčuľovala u telky nad gýčovitými zámočkami a la Disneyland, okolo ktorých nakoniec budú musieť železnice urobiť z koľajníc obchádzku, aby majiteľa hučanie vlakov u jazierka nerušilo v rozjímaní ...

  • Nebuď troškár a rozšír trestnú zodpovednosť pri zabavovaní majetku aj na členov početnej rodiny :) ! Nakoniec, šak niečo o dobrom aj v zlom si vtedy v kostole prísahali ! Predsa nie je možné, že prepíšem svoju honosnú vilu a mohutný offroad na svoju starú alebo cérenku, a potom na úrade práce pri preberaní príspevku v hmotnej núdzi tú velikánsku kravu (myslím ten „manželkin" offroad) nemám kde zaparkovať ! Už žiadne svokrine jachty a vily pri mori aj na súši ! A všetky takéto zabavené majetky - respektíve výťažok z nich - šupky dupky naspäť do štátneho rozpočtu !

  • A keď už sme rozbehnutí, novú eseročku si budete môcť po novom založiť, až úplne vysporiadate tie staršie zrušené ...

  • Ešte presne neviem čo s tými, rýchlosťou blesku sa množiacimi, neprispôsobivými ľudkami, ktorí nám tu čím ďalej tým viacej šarapatia, ale ešte snáď niekedy ešte po klobáse spať pôjdem, nie ? Tak niečo vymyslím :)

... vonku začína ruch, búchajú dvere od výťahu, prvé autá odchádzajú do práce. Stíham ešte vnímať, ako si politici, politológovia a iní kompetentní aj menej kompetentní igelitenti, ale aj mafiáni (niekedy mi to tak nejako splýva :)) so smiechom ťukali na čelo a mrmlali niečo o hlúpej naivke.

Cŕŕŕŕŕŕŕn.................

Unavená viac, ako včera večer som si pretrela oči .... Naivné - nenaivné ... ale vrátiť sa k ľudskej morálke a prirodzeným hodnotám bude asi pre náš ďalší život aj biznis nevyhnutné ... a nie len v spánku.

Svetlana Semančáková

Svetlana Semančáková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Myslím, že Bůh při stvoření člověka poněkud přecenil své schopnosti.“ Oscar Wilde Zoznam autorových rubrík:  Niečo vo mneFotovýletySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu