reklama

Ovečky, bojte sa, traste sa, idú vianoce ...

Hujaja, začína advent. Oddnes budem po celom byte postupne pridávať až do Štedrého dňa vianočnú výzdobu, ako to robím každý rok. Až to zavŕšim stromčekom. A keďže som v posledných dňoch flákala aj moje duchovno, budem chodiť až do vianoc aj na omše - pre vnútorný kľud a pokoj. Povedala som si dnes ráno, spokojná sama so sebou a s obdobím, ktoré začína. A deň sa začal hneď krajšie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)
Obrázok blogu
(zdroj: internet)

... Všetko som splnila. Pekne som nachystala stôl, pripravila som krásny adventný veniec, zapálila jednu sviečku a rozmýšľala, aké to bude príjemné a kľudné obdobie, večery so zapálenou sviečkou, dekou a zázvorovým čajíkom ...

Večer sme sa s manželom vybrali na omšu. Predvianočná atmosféra ma úplne pohltila. V meste už sú pripravené stánky, výzdoba aj stromček. Už len to všetko rozsvietiť... V tomto romantickom rozpoložení som sa započúvala do slov kňaza ...

...nastoľuje sa kultúra smrti ...otec a matka strácajú možnosť svoje dieťa zodpovedne vychovávať ...chcú zobrať mužovi právo na identitu muža a žene na identitu ženy ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

vzniká akýsi sodomský paškvil odporujúci Božej vôli a pripravujúci Boží trest ... Kultúra smrti skutočne ohrozuje existenciu národa .... Pri takom ohrození predošlé generácie neváhali umierať za ochranu vlasti. Od nás sa ešte taká veľká obeta nežiada, ale žiada sa, aby sme boli ostražití. K ostražitosti vyzývame nositeľov moci na všetkých úrovniach, rodičov, školské samosprávy a všetkých ľudí dobrej vôle. Aby sme prejavy kultúry smrti odmietali už v zárodku ...

Najmä v tomto predvianočnom období by každý očakával pokojnú komunikáciu s vyzdvihnutím toho pozitívneho, čo rodina v živote každého z nás znamená, a nie sa prezentovať na prvý adventný týždeň agresiou , vyhrážkami, zdvihnutým prstom, konfrontáciou a vzbudzovaním strachu. Ľudia sú rozumné tvory a vyberú si nakoniec stejne sami, podľa vlasného svedomia a situácie, v ktorej sa práve nachádzajú...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ja sa radšej sa budem pred vianocami pozerať na komerčné reklamy plné svetielok, roztomilých detí, šťastnej rodiny a mieru.

Svetlana Semančáková

Svetlana Semančáková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Myslím, že Bůh při stvoření člověka poněkud přecenil své schopnosti.“ Oscar Wilde Zoznam autorových rubrík:  Niečo vo mneFotovýletySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu