reklama

Ako sme si na vianoce zachraňovali životy ...

Vážení ....chrrrrr ... zákazníci .... ďakujeme Vám za priazeň, ktorú ste po celý rok venovali nášmu obchodnému reťazcu, a ako prejav našej vďaky ....chrrrr.... sme si dnes dovolili dať Vám malý darček.  Každý, kto dnes v našom obchode nakúpi za viac ako 50 eur, dostane od nás za pokladňou živého kapra !!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

... mozog otca rodiny začal reťaziť myšlienky na plné obrátky ...

 Čo to chcela tá moja Helena robiť toho roku ? Máme tam v mrazničke na kost zmrznutého pangasiusa, ale prišiel mi mail od Feriho, že to sú dajaké čudné ryby kdesi z vietnamského bahna, aj v telke ukazovali, koľko percent tam najdem vody, až ho rozmrazím, teda keď sa celý nerozpadne ako vlani .. no ale - ako ho zabijem ... no JA ho nezabijem ... ale zavolám švagra, on má čierny pás v karate ... nie nezavolám, lebo pamätám, ako vraždil toho nešťastníka minulého roku u nich v kúpelni na práčke... jeho údery boli slabé a nevýrazné, až kým úbohe zvieratko nezapadlo za práčku, do toho bordelu, a potom ho celá rodina ťahala von, nakoniec sa všetci pohádali, že Klaudia nikdy nečistí ten prach za pračkou ... Ale zasa nechám taký darček tu ? Nie ! Keby ma malo urvať, beriem...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...

 „Čo si to, prepána, dotiahol ?," kričí vydešená Helena na zarazeného ocka. Mám málo roboty ? Aspoň vidím, ako ma počúvaš ? Som ti stokrát hovorila, že máme toho roku lososa. A malý bude mať rybie prsty. Moja mama hneď hovorila, že toto nebude fungovať, nech si ťa neberiem ... Tak a teraz pekne von, už mám umytú vaňu práškom. Rob s ním čo chceš, ale v baráku ho nechcem ... odchooooood .....!!!!

...

 No tá ma naštvala ... xantipa. Je ako jej matka ... Hneď vrieska. Ale čo teraz s potvorou ? No kde ťa dám, ty nešťastník ? Som sice tvrdý chlap ... no nepozeraj tak smutne na mňa, niečo vymyslíme. (Išiel vytiahnúť vreckovku a zrazu niečo nahmatal. ) Aháááá, brat mi dal kľúče od bytu, lebo ide na celé vianoce ku frajerke a musím mu poliať ten jeho škaredý fikus. Ale to je riešenie !!!! Dám Ťa nateraz k bratovi a pozajtra sa uvidí, niekde ťa vypustím do prírody ... zachráňte Willyho ...šak to bolo krásne ... vieš čo ? Budem Ťa volať Karol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nooooo Karol, vaňu máš plnú, plávaj si môj zlatý, budeš tu mať kľud. Zachránil som Ti život. Pozajtra Ťa naložím do vedierka, a vypustím do priehrady ... Neboj, ešte si užiješ života, šak sú vianoce ... ľudia a kapry si predsa musia pomáhať. Zamáčkol slzu. Bola to mocno silná chvilka ...

....Crrrrrn ... crrrrn .... bože kto otravuje tak skoro ráno počas sviatkov ? Bratova pevná linka. Čo robí doma ? Ten musel zinfarktovať ... to bude pruseeer ....to si zlíznem ...

V telefóne sa ozýva bratovo opité bľakotanie ... predstav si, bratu ... tak sme sa pohádali ... nechala ma mrcha ... prišiel som ešte v noci nešťastný domov ... rozmýšľal som, ako budem žiť, či to celé neukončiť, lebo život bez nej mi nedával zmysel ...a zrazu na mňa pozerá z vane dajaká ryba. Hovorím si - výborne .... už je tu delírium. Upijem sa k smrti. Ale pozerala tak nejak chápavo. Tak som si k nej sadol na zem s rozpitou fľašou vodky, a všetko som jej vyrozprával. Pekne od začiatku, až do smutného konca. Počúvala ma trpezlivo až do rána. Neodporovala, nenamietala, neskákala do reči. Pekne sme si to spolu rozobrali, ujasnili. Človeče, musím povedať, že dnes už to nie je také hrozné, a asi aj dobre, že sme sa rozišli ... ty a ... kde sa vlastne u mňa mohla vziať tá ryba ?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...

Spoločne ju potom vzali do vedierka a rituálne vypustili. Zaslúži si, Karol, ešte pekný život.

 Krásne vianoce, ľudkovia :)

Svetlana Semančáková

Svetlana Semančáková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Myslím, že Bůh při stvoření člověka poněkud přecenil své schopnosti.“ Oscar Wilde Zoznam autorových rubrík:  Niečo vo mneFotovýletySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu