reklama

Nechápem súvislosti, nerozumiem ...

Ovocie a zeleninu kupujem v hypermarketoch vyčistené, vo vreckách, niektoré ani netuším, či rašia zo zeme, rastú na stromoch či kríkoch alebo sa stružlikajú niekde vo fabrike :) Nezaváram, lebo nemám čo. Teda - raz som zavárala marhuľový džem, ale nešiel dole z okuliarov :) To len na vysvetlenie, že nie som pestovateľ, záhradkár, poľnohospodár a mojím problémom je taktiež, že nie príliš chápem aj niektoré  vyššie ekonomické súvislosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

 Ale čítať viem, aj obrázky si pozriem, a tak mi vychádza, že po rokoch, kedy poľnohospodári pýtali kadejaké odškodnenia, sa tohto roku urodilo dajako viacej zemiakov ... a keby len viac, oni sú hlavné vraj veľké, óóbrovské. A to je vraj veľký problém, lebo nákupcovia a obchodné systémy avízujú neakceptovať hľúzy, ktoré sa pozabudli a prerástli 70 milimetrovú hranicu. Nemajú vraj odbyt ... pretože sa nám asi nechce ich čistiť a krájať.

 No tak čo teda s takými ozrutami ? V minulosti sa v prvom rade poďakovalo šéfikovi tam hore za dobrú úrodu. My nie len že neďakujeme, my s tým máme celonárodný problém a všade si sťažujeme na veľa veľkých zemiakov. Pravdepodobne ich vraj nasypeme lesnej zveri a zvyšok vraj len tak zakopeme. Teda nehovorím, že ma nepoteší uvidieť niekde jeleňa, ako si pochutnáva na velikánskom zemiaku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ale teraz rýchly myšlienkový strih a zrazu aj koniec dobrej nálady :

 ... osadníci, žijúci v strašných podmienkach plačú, že sú nezamestnaní a povedzme si pravdu aj nezamestnateľní, a nemajú čo do úst sebe ani svojim početným deťom ....kradnú, čo im príde pod ruky, napríklad aj drobnému pestovateľovi niekde zo Spiša, ktorý na kameru tiež plače, lebo sa nadrel a obyvatelia blízkej osady mu cez noc vyťahali celú úrodu ... Jasné, kritizujeme všetci, však aj ja kritizujem ich spôsoby a postoj k životu, ale napriek tomu ...jelene mi isto prepáčia ... my tú obrovskú úrodu zemiakov len tak vyhodíme a zakopeme ....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Strih :

 ... roj múch, sucho, horúčava a malý somálsky drobček s veľkými nešťastnými očkami, tenkými ručičkami a veľkým nafúknutým bruškom ...jasné, argument - miestna mafia stejne potravinovú pomoc hneď na letisku zhabe a vymení za drogy, zbrane a neviem čo ešte ... ale my napriek tomu všetkému tú obrovskú úrodu zemiakov len tak zakopeme.

 A nakoniec strih, ktorý so zemiakmi nemá žiaden súvis, ale zakaždým ma tá reklama naštve :

 ... krásna, takmer plyšová sivá mačička sa rozmaznane prevaľuje ... čo by som si tak dnes dala na obed, možno by som mala chuť na kačicu, ale radšej na šťavnaté kura ? A záber na krásne kúsky vyrobené z dvoch vrstiev šťavnatého mäska ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Niekedy nechápem súvislosti, nerozumiem ....

Svetlana Semančáková

Svetlana Semančáková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Myslím, že Bůh při stvoření člověka poněkud přecenil své schopnosti.“ Oscar Wilde Zoznam autorových rubrík:  Niečo vo mneFotovýletySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu