reklama

Ľudia, čo bolo, preboha, v tom modrom vaku ?

Telka mi  cez prázdniny nedáva nič. (Teda nie som si istá, či mi vôbec niečo dáva  aj  mimo prázdnin :) ) Šeherezádu som odflákla hneď od začiatku a to  bola chyba, lebo teraz som zmätená, ako sa má vlastne ten Oňúr :) ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

 Ani Farmu nepozerám, lebo nemám rada duchaplné repliky ľudí „z ľudu" a taktiež nemám rada pohľad na domáce zvieratá :), mlieko vnímam ako krabicu, ktorá sa vyrába niekde blízko Tesca a kurča ako zmrznutú veľkú guľku, ktorú nikdy neviem vopchať do mrazničky a u toho aj mienim ostať.

Manžel v snahe rozšíriť moje obmedzené vnímanie sveta ma síce kŕmi Spektrom, ale už zistil, že veľa riskuje ... nevarím, nežehlím, neupratujem - lebo sa to už vlastne neoplatí. Iba sedím s vytreštenými očami a odovzdane čakám. Koniec sveta bude už naisto onedlho, keď už o tom nakrútili toľko dokumentov, a je len otázka, či mayský kalendár o chvíľu skončí kvôli megatsunami, príchodom vesmírnych jašterov, alebo výbuchom supervulkánu, ktorý podľa vedcov búcha každých 600 tisíc rokov a teraz už 640 tisíc rokov ani prdík, ani obláčik :) ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Tak som sústredila prázdninovú pozornosť na susednú bulvárnu scénu, ktorá však plne zamestnáva aj našich, slovenských novinárov .... Mám to tam všetko v jednom, aj s kondicionérom, za 10 minút zmáknem telenovelu, hektoliter krvi, neľútostnú smrť, nesmrteľnú lásku, príšernú katastrofu, škandalóznu neveru, horror, psycho a k tomu všadeprítomné vykričníky a otazníky ... Stačí denne kliknúť na ten Nový ... oný ... bodka.sk.

Každý deň Iveta. Iveta sto v jednom, stokrát inak a hlavne na pokračovanie. Buchtička s okrúhlou spuchnutou tváričkou, neprítomným výrazom a kruhmi pod očami - a na druhý deň štíhla a dlhonohá leopardia samica s vlhkým pohľadom ranenej srnky kombinovanej s Dolly Buster, žiadajúca na posteli od služky pána grófa kondóm. (musím jej napísať, ako to robí, teda nie s tým kondómom, ale s tým bleskovým chudnutím :))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Skúmame spolu s ostatnými čitateľmi pôvod každej jej modrinky a fliačika, či je to Photoshop, alebo spadla opitá, alebo ju snáď zbil jej miliardársky milenec ??? Zomierajúca depresívna alkoholička s masívnym krvácaním do pečene o pár dní v klobúčiku oddýchnutá predkladá verejnosti zázračný a závideniahodný krvný test s výsledkami podobnými čerstvo narodenému bábätku.... (apropo - minule som mala zvýšené triglyceridy .... vás to fakt nezaujíma ? :( )

 Šťastná pani grófka chce do jednoho zo svojich budúcich palácov zplodiť z lásky pomaly v 50tke dieťatko s umierajúcim spievajúcim krásavcom (wow, aké romatické, tatko - šak nespi ! :)) ,ktorému praskla v oku cievka a preto asi čoskoro príde o zrak ... s jedným okom zdravým a s druhým, ktoré viselo na takom tom krvavom vlásku ( to som videla v CSI :) ) však stihol gavaliersky odšoférovať po nočnej Prahe a zháňať tabletky Ivete, schúlenej na zadnom sedadle v alkoholickom opojení pod dekou .... A keď je niekto pod dekou, to jednoznačne znamená, že už zasa prepadol alkoholu a drogám. Napriek zdravotným ťažkostiam je však rytier - gróf - kráľ, či čo vlastne v skutočnosti je, odhodlaný vycestovať späť do Talianska, aby slávnej speváčke priniesol jej lieky na upokojenie a ona sa konečne pozbierala. V celom Česku totiž takej tabletky niet. Happy end sa zasa blíži ... alebo že by ďalšia zápletka ?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 ... Áno, prichádza slávny synček Artur, ktorý predvčerom so šťastným úsmevom odišiel do detského tábora, len chvíľku po tom, čo bol ťažko zranený pri závažnej autonehode a len o vlások unikol smrti ...tiež tesne po tom, čo bol tak hanebne zneužitý na fejsbuku a do smrti sa bude kývať v emocionálnej deprivácii z toho, že niekto o ňom napísal, že je „tlustej buřt". (Chúďa chlapec, keby ho normálne ostrihala a nerobila mu od malička takú reklamu tak si mohol v poho žiť...) Tu môžu fakt pomôcť len Vesmírní lidé na čele s mojím obľúbencom - svietiacim a žiariacim Aštarom Šeranom, ktorí nedávno Ivete ponúkli nezištnú pomoc...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď máte pocit, že je to doteraz len zmesica ničnehovoriacich nezmyslov a blábolov bez výpovednej hodnoty, máte úplnú pravdu. Aj ja mám ten pocit :). Už dlho ...

 ... ale má to aj svoje pozitívum. Aspoň jej nezávidím. Bože, aká som rada, že nie som Iveta, Majkl Džeksn, alebo chudinka Kejt, ktorej nedávno vetrík malinko odvial sukničku so spodničkou a celý svet potom namiesto krízy a hladomoru riešil jej „kráľovskú prdelku". Že nemám hrušku na dvore obsypanú hnilobou napadnutými paparazzmi, že moja nočná cesta so zalepenými očami a šmatľavými nohami na wecko nie je osvetlená bleskami fotoaparátov. Že sa môžem nahlas zasmiať aj zanadávať, dokonca aj beztrestne grgnúť ... a to bez verejného pohoršenia a celoživotných následkov :)(teda keď to priamo neurobím napríklad na susedovom pohrebe ).

 Že keď náhodou mám obdobie, kedy sa necítim úplne fajn, alebo nemám úplne šťastný deň, radšej zaleziem doma a ono to pekne samo a bez povšimnutia prejde, ale nemusím sama obvolávať „novinárov", že som bola u kozmetičky vytlačiť pupáka na nose, potkla som sa na ulici , alebo som zle zaparkovala, a potom už sa len spoľahnúť na nich, či slova na titulkoch budú „Dráždivá, sexi bohyňa rozmýšľa o plastickej operácii nosa ???", alebo „Smrteľne chorá troska sa v alkoholickom opojení bez nohavičiek váľala na verejnosti !!!", prípadne „Príšerne vyzerajúca nehoda, Svetlanin život visí na vlásku, novinárom cez hadičky chrčivo šepká svoje posledné tajomstvá !!!" S tromi vykričníkmi. Lebo čo je s vykričníkmi, to sa do popularity ráta ...

 ... A že nie som bulvárny novinár, ktorý ináč musí mať pekelnú trpezlivosť, neuveriteľnú fantáziu, nekonečnú slovnú zásobu, a najmä silný žalúdok ....

 No ináč - predstavte si, že tá žena, čo robí Domenicovi manažérku, uňho bola, a niečo mu doniesla v modrom vaku ... a aj napriek telefonátom a pokusom sa s Domenicom spojiť sa do redakčnej uzávierky novinárom nepodarilo zjistiť, ČO BOLO V TOM MODROM VAKU !!!!

:)

Svetlana Semančáková

Svetlana Semančáková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

„Myslím, že Bůh při stvoření člověka poněkud přecenil své schopnosti.“ Oscar Wilde Zoznam autorových rubrík:  Niečo vo mneFotovýletySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu